مقالات آرشیو خبر ها
پـیشتازان لیگ بازیکن کلیدی خود را در اختیار خواهند داشت .

پـیشتازان لیگ بازیکن کلیدی خود را در اختیار خواهند داشت .

آندره ا پیرلو ستاره یوونتوس که مدتی به علت مصدومیت از میادین دور بوده با بازگشت به یووه می تواند یووه را در بازی های مهم پیش ِ رو ، به خصوص بازی حساس با رُم همراهی کند .

مقاله زیر توسط " آلبرتو مائوروبه " نوشته شده و به نقل از سایت گاتـزا دلا اسپورت می باشد .

پیرلو به بازی با رم می رسد . پیشتازان لیگ بازیکن کلیدی خود را در اختیار خواهند داشت.
بازی سایز یووه در دوران بهبود مصدویمت خود ,, از ناحیه لیگامنت زانوی راست ,, به سر می برد . بعد از تعطیلات بیانکونری می تواند در بازی حساس پیش رو روی او حساب کند.

تنها یک پیرلو وجود دارد. آمار و هم تیمی های او نیز این مساله را تایید می کنند . او تنها ایتالیایی حاضر در فهرست نامزدهای توپ طلاست و همچنین بعد از جام جهانی برزیل از عرصه ملی خاحافظی می کند . اما در این لحظه تمام چیزی که در ذهن او می گذرد بازی با رم است و او تمام توانش را برای حضور در بازی در 5 ژانویه در استادیوم یووه به کار خواهد گرفت.

" مصدومیت و جایگزین ها "

" وقتی اوضاع پیچیده می شود " طوری که هم تیمی هایش در وینوو می گویند " به پیرلو پاس می دهیم " . او مترونوم کونته شده و تنها بازیکنی است که جایگزینی برای کونته نگذاشته است.

در غیاب او پوگبا ، مارکیزیو و حتی ویدال سعی در جایگزینی او داشتند اما هیچکدام شبیه او نبودند. " پیرلو تماما بازیکنی متفاوت است . او در فوتبال بی همتاست." مارکیزیو این جمله را بعد از بازی با آتالانتا به زبان آورد . "پا جا پای او گذاشتن سخت ترین کار ممکن است " .

حاصل پنج بازی در غیاب او چهار برد و یک باخت بو د. اگرچه هم تیمی های او به خوبی توانستند از پس لیگ بر بیان اما چمپیونز لیگ نشان داد که چقدر حضورش ضروری است . تجربه و دانش او از تاکتیک ها ممکن بود یووه را در کولاک استانبول یاری کند و این دقیقا همان چیزی است که حضور او در رُم می تواند اسکودتو را این فصل برای یووه ضمانت کند.

زانوی راست او بعد از دو مصدومیتش برابر اودینزه و مصدومیت بعدی رو به بهبود است . او با فیزیوتراپی شروع کرد سپس به تمرینات شخصی پرداخت که در نهایت قادر به تمرین با هم تیمی هایش باشد .

" اول رُم ، بعد قرارداد "

پیرلو در 29 دسامبر دوباره به تمرین باز خواهد گشت تا برای بازی مقابل توتی و یارانش آماده شود . بعد از آن زمان کافی برای فکر کردن به مسائل دیگری مانند تمدید قرارداد و جام جهانی وجود دارد . ماروتا کاملا واضح راجب این مساله صحبت کرد : " ما قبل از کریسمس قراردادی نمی بندیم ، اما نگران نیستیم ، تمام قرارداد ها با اندکی دشواری تمدید خواهند شد
"
وَرای رقابت ها ، پیرلو محبوبیت بین المللی بسیاری دارد ,مخصوصا در انگلستان , و آث میلان نیز بی میل به برگرداندن او نیست ، اما یووه در صدر لیست او قرار دارد و یک قرارداد دو ساله ضامن آن است. اکنون توپ در زمین یووه است .

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: